Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~demmiurg | użytkownik

imię i nazwiskoSebastian K. adresKielce /Kraków zarejestrowany19.02.2007 @13:43:11 ostatnio na stronie17.02.2014 @00:14:07



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu9303477
digarty16 komentarze102 posty na forum1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~jezusantychryst    02.08.2010 @22:19:55
Sebek jak masz do mnie numer to zadzowoń bo mi sie Twoj skasował po naprawie tel. pozdro. Tomek S.
~Qbosh    13.04.2009 @20:55:11
Dzięki!
~jasmina    08.02.2009 @17:18:09
!artursadlos    17.01.2009 @12:05:41
Dziękinson.
_______




~jordans    29.12.2008 @23:52:35
cze dzieki jak tam co porabiasz
~GiP    22.12.2008 @23:43:57
dzięki
~Lycaena    10.05.2008 @11:15:26
~bojalubietakinie    29.03.2008 @16:12:16
Kielce
^LdzW    06.01.2008 @15:02:59
Szykujemy się do następnej imprezy Digart w Częstochowie. Będzie to kolejny zlot & maraton artystyczny i nie tylko. Tu znajdziesz więcej informacji -> http://www.digart.pl/forum/temat/488808/_Czestochowa__TRZECI_ZLOT__-_MARATON_ARTYSTYCZNY_-_KONCERT.html

fakt Częstochowa to nie Twoje miasto,ale możesz przyjechać i bawić się razem z nami.
w planie mamy slideshow, koncert i licytację.
naprawdę warto przyjechać i czuć sie jak u siebie w domu.
To już trzecia taka impreza więc warto się pojawić i dobrze się bawić.
Mnie dystans nie odpycha wręcz przeciwnie przyjadę z miłą chęcią,bo warto jest poznać tak wspaniałych ludzi.
Dołącz do nas i daj sie poznać.



Serdecznie zapraszamy
Organizatorzy.
~teli3    11.12.2007 @00:31:26
a witam... trochę to trwało ale wreszcie dotarłem i tu. Ja bardzo chętnie zobaczyłbym jak sobie radzisz z tabletem teraz
~pigvomit    10.11.2007 @21:21:53
wystarczy że rzucisz troche mięcha i odrazu muchy sie zlaeciały, jedne brzęczą głośniej inne ciszej... hehe
_______
toto, I have a feeling we're not in kansas any more...
~szopa    05.11.2007 @17:50:21
heh pozdrawiam wlasnie zaczailem kim jestes i tak cos mi sie przypomina ze sie chyba znamy Seba
_______
wystarczy ze kupisz aparat i jestes artysta ech to jest straszne na aparat powinny być pozwolenia jak na broń aby bronić zwyklych obywateli od kiczu
~miazga    02.11.2007 @14:59:06
Wszystko PS7. A lekko plastikowy efekt? Nie wiem, tak wychodzi. Szczerze To chyba kwestia tego, ze cien wkracza dosc mocno i dodaje zazwyczaj delikatny blysk.
_______
tomaszmiazga.com
~Sambor    01.11.2007 @20:21:19
dzięki dzięki
_______
Cudu z gówna nie ulepisz
~GiP    01.11.2007 @08:18:50
nie, nie rysuje na kompie... only kartka:D
~KRL    28.10.2007 @02:25:15
niedobre posunięcie.
nie oceniam prac które są mi obojętne. nawet jeżeli oceniam prace słabo to tylko żeby sprowokować do większej spiny.. prace marne są mi koło pyty absolutnie... twój ostatni digart mówi mi że masz coś do powiedzenia. ale uciekasz od anatomi. uciekasz od proporcji. chowasz dłonie. nie wykańczasz ich. zrób mi na złość i wysmaruj zajebiście kończyny. nie baw się w światłocień draperii stroju- puśc go - zarysuj mimikę- palce- stawy - i będzie w pytałę.
ja zrobiłem swoją wersję ghost ridera. zrób swoją wersję KONKRETNEGO orka. wtedy możemy dyskutować.
na razie widzę potencjał schowany za kurtyną nieśmiałości w skomponowaniu własnej wizji dłoni, stóp i innych detali anatomicznych.
nie musi być realistycznie- musi być logicznie i konsenkwencyjnie/ jak kolwiek by to głupio nie brzmiało.
będziesz zajebistym rysownikiem. ale musisz zostawić stare nawyki i zaryzykować. wiecej polotu. nikt cię tutaj nie zje- nawet słabymi ocenami- pieprz to.

jeżeli zaś uznajesz mnie za wroga (a takim nie jestem) to czekam na twojego ghosta. i wszystko sie wyjaśni.


ja w każdym bądź razie zaczynam Cię obserwować
i wiem że będzie coraz lepiej.
~PeggyBlue    20.10.2007 @23:26:21
możliwe że fotkę na opakowaniu plastrów woskowych do depilacji dla kobiet ....używasz?
_______
No - bloody fucking monday!
~candymamba    16.10.2007 @16:01:14
zatem bede czekac!
~candymamba    16.10.2007 @15:58:22
zaproponowała juz 2149941
~candymamba    16.10.2007 @15:49:45
a powie panicz po co/
~candymamba    16.10.2007 @15:38:45
gg panu rzucę, skype'a nie posiadam, ha!
~Sk00tie    08.06.2007 @11:54:26
nie ma sprawy bracie. A mój wylewny koment tyczył się raczej klimatu masakry hehe.
_______
tak myślałem...
-4554551N    20.05.2007 @22:15:36
muzyka na uszy i na miasto z aparatem,
dobre na zrelaksowanie się,
i wkręt w szukanie nowych miejsc jest fajny : ]
~IgnisFatuus    28.04.2007 @17:24:37
dzięki za komentarz, ocenę i radę, postaram sie poprawic
_______
NIE zapraszam do siebie.
Prędzej czy później traficie sami.

Save water. Drink more beer!
-4554551N    02.04.2007 @18:40:53

nie zależy mi na byciu autorytetem
pokazuje, zbieram opinie a później chowam do szuflady : ]
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt